Kako napraviti oglas za stan na Njuškalu koji se ističe: savjeti iz prve ruke!

U potrazi za domom iz snova prvi klik najčešće vodi na Njuškalo – epicentar tržišta nekretnina u Hrvatskoj. Svaki mjesec više od pola milijuna tragača skrola kroz galeriju od 150.000 oglasa za nekretnine na najvećem online oglasniku u Hrvatskoj.

Bilo da ste pojedinac koji želi iznajmiti ili prodati stan, ili ste profesionalni agent za nekretnine, sigurno želite znati kako se izdvojiti na tržištu i napraviti oglas za stan na Njuškalu koji će privući pažnju, ali i rezultirati konkretnim pozivom. 

Ovaj vodič je posvećen upravo tome – kako napraviti privlačan oglas za stan na Njuškalu, vodećem oglasniku u Hrvatskoj.

Konkretne savjete smo dobili iz prve ruke! Ivana Vertuš, direktorica Nekretnina u Njuškalu provest će vas kroz proces oglašavanja, od prvog do zadnjeg klika. 

Razumijevanje platforme Njuškalo

Koja je tajna uspjeha Njuškala, koliko se prodaje, kupuje, iznajmljuje, unajmljuje nekretnina preko oglasa u kategoriji nekretnina? 

Njuškalo se od samog starta poslovanja, točnije 2007.godine, vodio smjernicom želje za kvalitetom sadržaja. Kvalitetan sadržaj, tj. oglasi na Njuškalu podrazumijevaju točne informacije o nekretnini koja se prodaje ili iznajmljuje, lokaciji gdje se nalazi, što više dobrih fotografija kako bi se što lakše i brže dobio uvid kako nekretnina izgleda, dodatne informacije kao što su tlocrti ili videi su poželjni i na kraju i informacija o cijeni koju prodavatelj ili iznajmljivač želi postići za svoju nekretninu koja je na tržištu. 

Brojni filteri pretrage, tražilica na Njuškalu i izvrstan SEO omogućavaju najbrže i najbolje povezivanje kupaca i prodavatelja u procesu kupoprodaje nekretnina. 

Kada se ispune svi ovi parametri, dolazimo do toga da Njuškalo ispunjava svoju misiju u segmentu nekretnina – pruža najveći broj kvalitetno prikazanih nekretnina na jednom mjestu kupcima, a prodavateljima dovodi najveći broj potencijalnih kupaca ili u slučaju najma, najmodavaca. 

Njuškalo je centralno mjesto trgovanja nekretninama u Hrvatskoj s više od 150.000 oglasa na jednom mjestu te svim našim prodavateljima omogućavamo najveći broj potencijalnih kupaca tj. unajmljivača. 

IVANA VERTUŠ, direktorica Njuškalovih Nekretnina

Koraci za objavu oglasa za stan na Njuškalu

Koje korake treba napraviti samostalni prodavatelj kad želi oglasiti svoju nekretninu? 

Proces objave oglasa je na Njuškalu vrlo jednostavan i omogućen preko svih platformi – desktop verzije, mobilnog preglednika ili mobilne aplikacije.

Uvjet za predaju oglasa je registracija korisnika na portalu. Samostalni prodavatelji registriraju se kao Privatni korisnik, dok je npr. za agencije za nekretnine potrebna registracija kao Poslovnog korisnika.

Registracija i prijava na Njuškalo

Proces registracije je jednostavan i gotov je u vrlo kratkom vremenu. Nakon registracije i aktivacije korisničkog računa, ali i verifikacije svojih osobnih podataka koja je bitna radi sigurnosti svakog našeg korisnika, korisnik može početi proces predaje oglasa.

Ulaskom u svoje Njuškalo sučelje, odabire kategoriju u kojoj želi oglašavati, u ovom slučaju nekretnine i odabire paket koji mu najviše odgovara.

Cijena paketa za Privatne korisnike ovisi o kategoriji nekretnine za koju se predaje oglas, vremenskom trajanju paketa od 30 dana do 1 godine, ali i željenoj varijanti isticanja oglasa.

Nakon odabira paketa, korisnik popunjava sve informacije o svojoj nekretnini, pridružuje fotografije i lokaciju i predaje oglas. Oglas postaje aktivan na portalu nakon što primimo uplatu, a mogućnosti plaćanja su razne – od uplatnica, internet bankarstva pa sve do plaćanja karticama, te je u tom slučaju uplata odmah vidljiva i oglas može biti u objavi par minuta nakon predaje.

Značaj kvalitetnog online prisustva za agencije u Hrvatskoj

Koliko su prisutne na oglasniku agencije i kakva su pravila igre za njih? 

Agencije za nekretnine, kao i ostali naši poslovni korisnici su prisutni u velikom broju na Njuškalu te su nam izrazito bitni kao partneri i oglašivači.

Agencije na hrvatskom tržištu igraju veliku ulogu u kupoprodajnom procesu zbog velikog broja nekretnina koje imaju u svojim portfeljima, a ujedno su zapravo agenti na ‘prvoj crti‘ kada se radi o kupoprodaji nekretnina. Stoga nam je važno s njima graditi poslovne i partnerske odnose na duge staze.

IVANA VERTUŠ, direktorica Njuškalovih Nekretnina

Agencije se na Njuškalu oglašavaju kao Poslovni korisnici, a paketi ovise o vremenskom periodu i broju oglasa, tj. nekretnina. Paketi su drugačiji za klijente koji imaju npr. 20 i 2000 nekretnina. Postoji više od 10 različitih paketa za odabir prema potrebama svakog klijenta.

Uz to, svaki poslovni korisnik nakon registracije ima svog Njuškalo savjetnika koji je zadužen za pomoć oko bilo kojeg segmenta oglašavanja i kao pomoć u procesu oglašavanja što smatramo da je jedan od ključnih benefita koje pružamo našim poslovnim korisnicima.

Njuškalov tim za nekretnine

Također, svaka licencirana agencija od strane HGK dobiva bedž na svojoj Njuškalo trgovini. Ta suradnja je generirana automatski s HGK te na taj način potencijalnim kupcima, tj. Njuškalo posjetiteljima, pomažemo i sa informacijom o licenciranim posrednicima u RH. 

Savjeti za pisanje oglasa za stan Njuškalu

Koliko je važan izgled oglasa za bržu i bolju prodaju?

Izgled oglasa i informacije o nekretnini jednako su bitne iz perspektive potencijalnog kupca, tj. posjetitelja oglasa.

Potrebno je kreirati kvalitetan, vizualno privlačan oglas koji će potencijalnog kupca privući na prvu, ali i zadržati ga na oglasu kako bi napravio prvi korak prema realizaciji – a to je kontakt prema oglašivaču.

Ljudi su većinom vizualno orijentirani, tako da ako nam se sviđa na prvu ono što vidimo i zadovoljni smo prezentacijom, tada postoji veća šansa da se dodatno zainteresiramo i krenemo dalje s komunikacijom koja vodi do razgledavanja upravo te nekretnine.

Njuškalov savjet za planiranje oglasa

S druge strane, prodavatelji trebaju pružiti kupcu što točnije i detaljnije informacije o nekretnini. Ukoliko je oglas detaljan sa svim potrebnim informacijama koje kupcu trebaju, taj kontakt je puno relevantniji i egzaktniji, za razliku od kontakta koji se ostvari nakon nepotpunog oglasa. Na taj način skraćuje se utrošeno vrijeme i kupca i prodavatelja u samom procesu kupoprodaje. 

Što savjetujete kako napisati naslov oglasa, što sve treba staviti u opis?

Njuškalo od početka ima jako dobru suradnju s tražilicom Google, a djelomičan uspjeh dugujemo upravo SEO aspektu poslovanja. To znači da su naše informacije o oglasima nekretnina jako dobro usklađene s načinom pretrage nekretnina na tražilicama, ali i pojmovima pretraga.

Formiranje naslova oglasa za stan Njuškalu

Preporuka Njuškala je da se prilikom izrade oglasa automatski generirani naslov ostavi kakav jest, jer se upravo s takvim naslovima oglasa postižu najbolji rezultati u pretragama nekretnina, kako na Njuškalu, tako i na ostalim tražilicama.

IVANA VERTUŠ, direktorica Njuškalovih Nekretnina

Što se tiče opisa oglasa, on ostaje na izbor svakom prodavatelju, ali preporuka je staviti sve što nije vidljivo iz ostalih parametara u oglasu – kao što su npr. kvadratura pojedinih prostorija, aparati, materijali korišteni u gradnji ili namještanju nekretnine, detaljni opis dokumentacije nekretnine koju posjeduje, itd… Svaki dodatni detalj doprinosi kvaliteti sadržaja koja najbolje i najbrže prodaje nekretnine. 

Kvaliteta i broj fotografija za oglas

Koliko su važne fotografije? 

Kao vizualni dio oglasa, fotografije su izrazito bitne. Ne znači da bi svaka nekretnina trebala biti fotografirana profesionalnim fotoaparatom, uz tehnologiju koju nam i pametni telefoni pružaju. Što se tiče kvalitete fotografija, ovdje bih se više referirala na „staging“ nekretnine koja ide u prodaju ili najam.

Osim na dovoljan broj fotografija (barem 1 ili 2 fotografije svake prostorije koja se nalazi u nekretnini), apeliramo i na urednost prostorija te svjetlo kada se fotografira nekretnina. Možda ipak ne treba biti prikazana svaka stvar koja se nalazi u prostoriji, a koristi se u svakodnevnom životu.

Bitno je potencijalnom kupcu ili iznajmljivaču prikazati prostor koji si on može zamisliti sa svojim stvarima, namještajem, biljkama i svime što zapravo čini nekome njegov dom.

Njuškalo home staging savjet

Oglas za stan s konkurentnom cijenom

Kako odrediti cijenu nekretnine?

Koliko god se to nekim prodavateljima ne sviđa, cijena nekretnine, uz lokaciju, jedna je od 2 najvažnija parametra u pretrazi, ali i kupnji i najmu nekretnine.

Većina kupaca ili unajmljivača kreće iz perspektive na kojoj lokaciji želi živjeti i koliki je osobni budžet koji posjeduje za nekretninu. Prema tome kreće i u pretragu oglasa i ponuđenih nekretnina na tržištu.

IVANA VERTUŠ, direktorica Njuškalovih Nekretnina

Puno faktora utječe na kreiranje cijene, ali Njuškalo može pomoći svakom prodavatelju u tom koraku upravo svojim velikim sadržajem.

Samostalni privatni prodavatelj može pogledati pretragom na Njuškalu koje su cijene ostalih nekretnina sličnih parametara (npr. tip nekretnine, lokacija, kvadratura, sobnost, godina izgradnje) te na taj način okvirno vidjeti koje su prosječne tražene cijene nekretnina na Njuškalu.

Za poslovne prodavatelje Njuškalo ima poseban alat koji im nudi analizu prosječnih cijena nekretnina prema tipu nekretnine i lokaciji, a upravo taj alat unaprjeđujemo tako da ćemo u budućem periodu pružiti još bolje informacije prosječnih traženih cijena nekretnina na Njuškalu. 

Kakav je prema vama efektan oglas? 

Kada pričamo o efektnom oglasu nekretnine, to zaista može biti vrlo šaroliko i različito iz perspektive kupaca. Od ekskluzivne, luksuzne nekretnine, do izrazito povoljne, ili izrazito skupe, do atraktivne lokacije…

Ako pokušamo sumirati, efektan oglas nekretnine je onaj koji ima puno fotografija prostorija nekretnine, detaljne informacije o nekretnini, lokaciju nekretnine, te tržišnu realnu prosječnu cijenu nekretnine prema kvadraturi i lokaciji. 

Povećanje vidljivosti oglasa za nekretnine

Imate li savjet za optimizaciju i istaknuto oglašavanje?

Njuškalo svojim korisnicima, bilo privatnim ili poslovnim, nudi širok spektar istaknutih pozicija na kojima mogu isticati svoje nekretnine prema svojim preferencijama i mogućnostima.

S obzirom da Njuškalo ima najveću ponudu nekretnina na tržištu, savjet svim prodavateljima je da koriste i zakupljuju ponuđene istaknute pozicije kako bi što bolje prezentirali i pozicionirali svoju nekretninu potencijalnim kupcima i unajmljivačima te kako bi ubrzali proces kupoprodaje.

Njuškalo nudi istaknuto oglašavanje već od 0,09 €, tako da svi imaju priliku zakupiti istaknute pozicije za svoje nekretnine i povećati vidljivost i posjećenost svojih oglasa kako bi se povećala efikasnost oglašavanja i u krajnjem cilju – kako bi se što brže prodala ili iznajmila oglašavana nekretnina.

Kada govorimo o sigurnosti, ima li Njuškalo pravila prilikom oglašavanja nekretnina i kako se zaštititi od prijevara? 

Njuškalo zaista jako puno ulaže u sigurnost u svim našim kategorijama, pa tako i u nekretninama. Od zaštite osobnih podataka kupaca i prodavatelja, do sigurnosti uključenih u proces kupoprodaje. Naša želja je da se svi stakeholderi osjećaju sigurno u Njuškalovom okruženju, tj. prilikom korištenja Njuškala.

Pravila prilikom oglašavanja nekretnina su verifikacija osobnih podataka oglašivača, u prvom redu broja telefona i e-maila, bilo privatnih ili poslovnih.

Dodatnu sigurnost Njuškalo nudi u svom sustavu komunikacije putem Njuškalovih poruka.

Najbolji način kako se zaštititi od bilo kakve vrste prijevara ili pokušaja, je da se svaki kontakt analizira i provjeri pošiljatelj poruke, tj. e-mail s kojeg upit dolazi ili broj mobitela, te naravno, sami sadržaj poruke koja stiže oglašivaču. 

Nova vrijednost za agencije u online oglašavanju

Nedavno ste akvizirali Dimediu. Što to znači za Njuškalove korisnike nekretnina? 

Njuškalo je u svibnju preuzeo Dimedia internet tehnologije, tvrtku koja razvija učinkovita poslovna rješenja za poslovanje nekretninama te mobilne i web aplikacije.

Program Dimedia nekretnine koristi više od 200 agencija u Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovini te Crnoj Gori, a osim vođenja potpune evidencije o posredovanju u prometu nekretnina na jednom mjestu, on im nudi jednostavnu sinkronizaciju podataka sa specijaliziranim portalima za oglašavanje (poput Njuškala), sustav za razmjenu nekretnina, koji omogućuje objavljivanje vlastite ponude nekretnina na web stranicama partnerskih agencija, te brz pristup podatcima putem mobilne aplikacije.

Akvizicijom najvećeg regionalnog davatelja CRM usluga agencijama za nekretnine, Njuškalo učvršćuje svoju tržišnu poziciju te poslovnim korisnicima pruža jedinstvenu dodanu vrijednost, a u budućnosti ćemo zajedničkom suradnjom razvijati dodatna rješenja i alate koji će doprinijeti još uspješnijem poslovanju naših poslovnih korisnika te na taj način poboljšati korisničko iskustvo. 

Zaključak

Jedno je sigurno, vaš oglas nije samo izlog vaše nekretnine već i odraz vaše stručnosti i posvećenosti ako ste profesionalac ili samostalni prodavatelj u procesu kupoprodaje. Sa stručnim savjetima iz ovog vodiča spremni ste stvoriti oglas koji se ističe na Njuškalu, privlači prave kupce i pokazuje vašu vještinu u svijetu nekretnina.